ליברמן מעורר סערה נוספת: "נתניהו – כמו גבלס וסטאלין"

    איתי גדסי 1 Comment on ליברמן מעורר סערה נוספת: "נתניהו – כמו גבלס וסטאלין"

    שר האוצר ממשיך במסע ההסתה נגד ראש הממשלה לשעבר וסופג בתגובה מתקפות חריפות, כולל גינוי של עמיתו לשולחן הממשלה, שר הביטחון גנץ שכתב: "השוואה בלתי מתקבלת על הדעת"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה נוספת מבית מדרשו של שר האוצר: ויו"ר ישראל ביתנו, איווט ליברמן ממשיך בהסתה כנגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו. הבוקר (ראשון) טרם כניסתו לישיבת הממשלה אמר ליברמן כי "השיטות של נתניהו הן כמו של גבלס וסטאלין".

    בליכוד תקפו בתגובה: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מייד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

    שר הביטחון, בני גנץ גינה: "מעריך מאוד את שר האוצר ליברמן, אך מוקיע את דבריו וההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות. גם במערכת בחירות קשה מול מי שמבקש לפגוע בממלכתיות ובמערכת המשפט, יש לשים גבולות".

    יו״ר ש״ס אריה דרעי הגיב: "ליברמן עבר את כל הקווים האדומים. להשוות את נתניהו לגבלס ולסטלין, זה ביזוי זכר השואה וביזוי קורבנות השואה. בושה וחרפה, כלימה של ממש לפוליטיקאים שלא יגנו בחומרה את ליברמן ויוקיעו אותו על הקללות המזעזעות שלו. יש גבול שאסור לעבור, ליברמן חצה אותו ברגל גסה".

    יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר: "מי שמנסה להפיץ חזיר ברחבי ישראל ומנבל את פיו כנגד ציבורים שונים בחברה הישראלית, לא פלא שהשואה ומרכיביה השונים לא נחשבים בעיניו לאסון שלא משווים אותו לנושאים אחרים. הגיע הזמן שיעזוב אותנו לנפשינו ולא יהיה חלק מהחיים הציבוריים של מדינת ישראל".

    יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ' כתב: "איווט ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. פרובוקטור בריון, חסר דרך וחסר ערכים, שכבר שנים מתפקד כסוכן כאוס שמפיץ שנאה וחרמות וגורר את מדינת ישראל לתהום בשל ענייניו האישיים. עכשיו הוא גם מבזה את זכר השואה. הציבור הישראלי חייב לסלק אותו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הטענות של ליברמן חסרת בסיס ומוכחש על ידי כמיסה שמוכן לאמת טענותיו על ידי פוליגרף אמנם השיטה שהוא הזכיר מזכיר מאוד שיטת השמאל נגד נתניהו לחזור בכל הזדמנות האיך. הוא פוגע במערכת המשפט והממלכתיות שהוא טענה אבסורדי הוא גם לכל מי שעוקב אחריו דרך העניים שלו לא דרך כתבים של השמאל